Infokeskus - Rekisteröityminen

Rekisteröityminen?

 

 

Klikkaa linkkiä "Rekisteröidy" sivun oikeassa yläkulmassa. Täytä kaikki tarvittava tieto. Kaikki rekisteröitymislomakkeen kentät ovat pakollisia.


Sähköpostiosoite:

Anna oma voimassa oleva sähköpostiosoitteesi.


Käyttäjätunnus:

Ohjelma ehdottaa sinulle käyttäjätunnusta. Voit halutessasi vaihtaa sen.


Salasana:

Anna haluamasi henkilökohtainen salasanasi (turvallisessa salasanassa tulisi olla vähintään 8 merkkiä, kirjaimia, numeroita ja erikoismerkkejä)


Maa:

Valitse Suomi.


Arvonlisäverovelvollinen:

Valitse oletko ALV-velvollinen vai et. (Yritysasiakkaana olet todennäköisesti ALV-velvollinen, yksityisasiakkaana taas et. Verovelvollisuuden ilmoittaminen on yritykselle lakisääteistä)


Y-tunnus

Jos olet valinnut olevasi ALV-velvollinen, anna tässä yrityksesi Y-tunnus. Jos et tiedä sitä, saat sen talousosastoltasi tai etsimällä sen osoitteesta www.ytj.fi. Y-tunnus tulee antaa muodossa FI1234567.


Myynti- ja toimitusehdot:

Ole hyvä ja lue myynti- ja toimitusehtomme huolella ennen kuin lähetät rekisteröitymisesi. Näin tiedät millä ehdoilla asioit kanssamme ja säästyt mahdollisilta ongelmilta. Kuvan lataaminen sivuiltamme on sitova peruuttamaton ostotapahtuma. Rekisteröitymällä palveluun tai ostamalla kuvia tai krediittipaketteja sivuiltamme, hyväksyt automaattisesti myynti- ja toimitusehtomme.

Pixmac Suomi avaa laskutustilin vain yritysasiakkaille. Laskutuksessa sivuillamme näkyviin hintoihin lisätään ALV 24 %. Jos olet yksityishenkilö tapahtuu ostotapahtumasi aina luottokorttimaksulla tai verkkopankkimaksulla ja suoraan Pixmacin pääkonttorista.

 

 

 

 

 

Miten luon turvallisen salasanan?

 

 

Salasana pitäisi aina luoda sellaiseksi, joka on vaikea muiden arvata. Älä siis koskaan valitse salasanaksesi esim. omaa tai jonkun läheisen henkilön nimeä, jotakin perusanaa (kuten kissa, koira, lemmikki, kukka jne). Luomalla liian helpon salasanan asetat itsellesi suuren riskin siitä, että jokin kolmas taho selvittää salasanasi ja käyttää tunnuksiasi luvatta omaksi edukseen. Salasana on siis sinun omaksi suojaksesi: olet henkilökohtaisesti vastuussa kaikista sinun tunnuksillasi tehdyistä ostoista sivuiltamme, siksi salanasi on syytä olla turvallinen ja siitä kannattaa pitää hyvää huolta.

Turvallinen salasana sisältää aina vähintään 8 merkkiä ja merkkien tulisi olla sekä isoja että pieniä kirjaimia, numeroita ja/tai erikoismerkkejä - mieluiten vähintään yksi jokaisesta edellä mainitusta kategoriasta.  Onko turvallisen salasanan muistaminen sinusta vaikeata? Voit auttaa itseäsi muistamaan käyttämällä esimerkiksi sinulle tärkeitä kirjaimia ja numeroita; esimerkiksi yksittäisiä kirjaimia perheesi tai ystäviesi nimistä ja numeroita sinulle tärkeistä päivistä jne.

 

Salasanan turvallinen säilytys

Olet vastuussa kaikista ostoista, joita sinun tunnuksillasi sivuiltamme tehdään. Tämän vuoksi ei ole sallittua luovuttaa henkilökohtaisia käyttäjätunnuksiasi kenellekään kolmannelle taholle. Samasta syystä ei ole suositeltavaa kirjoittaa tunnuksiasi ylös johonkin sellaiseen paikkaan, josta joku muu ne voi helposti löytää. Emme myöskään suosittele käyttäjätunnusten tallentamista tietokoneellesi; sieltä ne ovat nykyään helposti hakkeroitavissa.


Miksi minun kannattaa rekisteröityä?

Voit katsella Pixmacin kuvia ilman rekisteröitymista, mutta et pääse käsiksi moniin muihin toimintoihimme.

Rekisteröityneenä asiakkaana

voit luoda lightboxeja

saat tiedotteitamme tarjouksista ja muista tärkeistä tapahtumista ja uutisista palvelussamme

saat myös käyttöösi kattavan ostohistorian tilillesi

voit tulostaa maksutositteita ja vaikkapa ajaa ostamistasi kuvista raportin kirjanpitoosi

Rekisteröityminen ei maksa mitään ja siihen kuluu vain todella pieni hetki. Sinun täytyy vain täyttää perustietosi ja palvelumme käyttäminen voi alkaa. Pelkkä rekisteröityminen ei velvoita sinua mihinkään.

Olen kadottanut käyttäjätunnukseni, miten minun tulisi toimia?

 

Käyttäjätunnuksena toimii aina sivuillemme antamasi sähköpostiosoite. Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa linkkiä Unohditko salasanasi etusivun oikeassa yläkulmassa. Täytä aukeavassa ikkunassa voimassa oleva sähköpostiosoitteesi (se sama, jolla olet rekisteröitynyt palveluumme). Saat hetken kuluttua sähköpostiisi viestin, jossa on linkki, jota klikkaamalla (tai kopioimalla sen selaimesi osoitekenttään) pääset luomaan itsellesi uuden salasanan. Annettuasi uuden salasanasi (kahdesti turvallisuussyistä), kirjaudut automaattisesti sisään palveluumme. Jos olit unohtanut myös käyttäjätunnuksesi, näet sen nyt sivun yläreunassa.

 

En pääse kirjautumaan palveluun tunnuksillani.

Tarkista ensin, ettei sinulla ole "caps lock" päällä näppäimistössäsi tai että "num lock" on päällä jos käytät erillistä numeronäppäimistöä näppäimistösi oikeassa reunassa. Jos olet kirjoittanut salasanasi salasanakenttään kopioimalla sen jostakin (copy + paste), yritä kirjoittamalla se suoraan ilman kopioimista. Jos tämäkään ei auta, klikkaa Unohditko salasanasi linkkiä etusivun oikeassa yläkulmassa. Jos tästäkään ei ole apua, ole ystävällinen ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro ongelmastasi.

Voinko vaihtaa käyttäjätunnukseni ja sähköpostiosoitteeni?

Voit milloin tahansa vaihtaa sähköpostiosoitteesi Asetuksissasi (sinun tulee olla kirjautuneena palveluun). Käyttäjätunnuksesi on sinut yksilöivä ja tunnistava tekijä järjestelmässämme, siksi et valitettavasti voi vaihtaa sitä enää rekisteröitymisen jälkeen. Mutta jos sinulla on jokin hyvin erityinen ja tärkeä syy  vaihtaa myös käyttäjätunnuksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Haluan sulkea tilini, onko se mahdollista?

Jos jostakin syystä haluat sulkea käyttäjätilisi tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Kerrothan samalla syysi sulkea tilisi - se on meille tärkeätä palautetta. Ja ehkäpä voimme korjata mahdollisen ongelman, joka sai sinut haluamaan lopettaa tilisi meillä. Jokainen asiakkaamme on meille erityisen tärkeä, siksi haluamme aina  tehdä parhaamme tyydyttääksemme sinua! Muistathan, että jos olet valokuvaaja, tilisi sulkeminen ei ole mahdollista jos olet antanut kuvasi myyntiin vähintään vuodeksi ja tämä ei vielä ole täyttynyt. 

Miksi ALV-tunnukseni ei kelpaa?

 

 

Yrityksesi ALV-tunnus täytyy antaa muodossa FI12345678 (FI-alku + 8 numeroa). ALV-tunnus muodostetaan yrityksen Y-tunnuksesta lisäämällä Y-tunnuksen eteen FI-etuliite ja jättämällä pois väliviiva ennen viimeistä numeroa: esim. yrityksesi Y-tunnus on 1234567-8 > ALV-tunnus on FI12345678. Voit tarkastaa/löytää yrityksesi Y-tunnuksen Yritys- ja yhteisötietojärjestelmästä http://www.ytj.fi.

Jotta ALV-tunnuksesi kelpaisi rekisteröitymisen yhteydessä ja mahdollistaisi EU:n sisäkaupan mukaisen toimituksen arvonlisäverotta, täytyy tunnuksen olla EU:n ALV-tietojen vaihtojärjestelmässä. Voit tarkastaa oman yrityksesi ALV-numeron osoitteesta http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do. Jos yrityksesi ALV-tunnusta ei löydy sieltä, tulee sinun ottaa yhteyttä verohallintoon asian selvittämiseksi.

Vain rekisteröidyillä yrityksillä on Y-tunnus/ALV-tunnus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Odota hetki, lightboxisi latautuu